15 Ekim 2009 Perşembe

YÊNO ÇiNENO-WE BENO

-*-

Bıra bıra tı diyağé zerré ma bıra
Ma yé to, na lerza to maré çıra
Qom urzeno ra pay, tı vérda tıra
Qéy cıra bé xever u bé xatıra


Ma huneré zuvini newe divi
Newe haydar u hawuré ho bivi
Qesé huyé peyeni ma névativi
Çı ma ré ğelet vi, çı ke rast şivi


Dewé da xıraviye ré wayiriye
Nébena bé server u serdariye
Na dawa ma, dawa gırane viye
Ramina ve hawur u haydariye


Çıqa ke na ve ma béxever biye
Qe néwazené şiya békeşiye
Xort u ozevi kené wayiriye
Çı héf ke to ve ho çhım nédiye


Bıra! no felek ma ra çı wazeno
Qéy tım vıréniye ro ma bırneno
Çévésae yéno, çineno we, beno
Destu keno verra, zerru vésneno


Az u rez u zanu rındek zoneno
No çévésae ma ré zéde véneno
Sorruné ma sero adır vésneno
Zerre vıloşino, vıle çewt maneno


Ma zuvini ré xal u werezayi
Heté ra dedeçéney u derezayi
Taé zof rew şi, cigeri vésnayi
Qomé ma ré nalini caverdayi

Torné Thuji

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder