13 Ekim 2009 Salı

DERDÊ MA HALÊ MA

*
Da da! hala béré na derdé ma, halé ma
Derudor maré bar, rast nébeno vılé ma
Çıra kewté ra téaré, ma ni havalé ma
De unca kerdive téra, derd u khulé ma


Yéma taé dané ho ro, vané malé ma
Serva mali qırkerdi domon u khalé ma
Qa gureti qender ve astır u çualé ma
Cokura vi, ma dest de némend dalé ma


Taé vané rasto, hora aqıl u fıkré ma
Herkes bızono yéma, bımıso zıkré ma
Baqılo, kam ke ho nano ro çığıré ma
Zengın lozım niyo, beso feqiré ma


Taé yéné vané, her çi serva diné ma
Lao serva dini kişiyayi çond vıréné ma
Çirr kerdi, némend tumon u pıréné ma
Bırr, tırr u kasu ra vérdi ra bırené ma


Duri vındeno, qomé ho cıra mevéro
Werté nékuno, va hérsé dine wevéro
Ma péyde tarixé mıxenetiyo no péro
Qa cokura o ke sar cor, qomé ma céro


Sıma ve heq kené, ni raşti dané péro
Rındek pérodé, hérsé dinu qa provéro
Zerré ho ra tever keré, va véjiyo şéro
Xevere cıdé Torné Thuji va hona béro

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder