22 Eylül 2009 Salı

ADIRÊ SARİ VORENO MA RO

-*-

Sımayé ma, çıra qe hora pers nékené
Yê sıma çıka? Sıma ho ré çı wazenê
Rasta ho nézonené, tım sari ré mırené
Ma çıra, coru derdé horé nébervené


Yé ho nénusnené, cıra duri manené
Soné, ero yé sari feteliné, vénené
Ané, vera çımuné qomi dardekené
Serva rasta sari, ma qéy zuvini wené


Heqeretuné sari vénené, pırkené
Plan u programuné sari gore vozené
Zé vatena sari rae ra soné, yéne
Horé ki plan u programu névırazené


Çı ke yé mao, cıra veré ho çarnené
Hemegé yé mayéma béwahir manené
Yé ma werte de bené vini, névénené
Maqa cokao ke, rasta ho némısené


Yé ma ve çı zometu cau ra vezené
Çıke yé mao, maré lozımo, vénené
Hem dané aré, périne céné, nusnené
Hem na pelguné ğeyali ra darde kené


Taé ki soné, sari ré xızmete kené
Cokurao ke, qamçu yé sari péwené
Fırsendo ke kuno ra dest éy ki remnené
Cokao ke, rasta ho hona nézonené


Taé serva zon u qomé ma dané horo
Yé taine derdé ho, boyna der u doro
Qawxa sari de, adır welaté ma ro voro
Torné Thuji vano, no sené qanun u toro


Torné Thuji

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder