19 Eylül 2009 Cumartesi

VENGA PiRU DANÊ

-*-

Çıqa ke venga piru, rayveru dané
Memuré ma vé, peru dame cı, vané
Yé ma, bé jiar u diyaru memané
Rae ra véjiné, iyé ke ve dine qané


Çı wext ra, kami dest ra berati
Qa bızonime, secereyi kéy veti
Se ninu gureti ho dest çor heti
Pi u laji tédıma, wayiré qısmeti


Hata ewro yé ma çıqa ke ax u zaro
Dina olem zono, yé mayéma iqraro
Kes mevazo ke no jü het ra qeraro
Qewl u qeraré pir u tolıvi piyaro


Névo piri vazé, no ma ré karo
Rast ke mezoné, rae ré zeraro
Kam ke ğeletino, caé ho daro
Rae ra erjino, kam cıra bézaro


Cıra ke bé xevero, qe nézoneno
Raa haqi ne muso, ne ki waneno
Derdé ho pere, pul; boyna wazeno
Ho keşi mesoyno, o pir nébeno


Torné Thuji dest de her tım miyazo
Kes, pir nébeno, tolıv ke mewazo
Mevazé ke yé ma cümbüş u sazo
Sema, beyit, deyiş, dém u duwazo




*Keşi ra né vame mara, ya saro

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder