18 Eylül 2009 Cuma

TI NUSNENA, EZ UNCENU


Unca bive téra, hemi ki zédiyayi
Derduné mı ver tomoré mı unciyayi
Zerri, pısıke; mı zerre de kerkeşyayi
Dest u paé mı péro piya recefiyayi

Zerré mı beno teng, tım kelacér benu
Tı mı çare ra nusnena, derdu ez wenu
Derdu tı kena téra, qaru ez uncenu
Hona ki to ra dest nékenu, névérenu

Ez coru, xıravé da keşi névazenu
Saré kami tengede vo, ez dest erzenu
Senéni bené bıvé, cıré xére kenu
Ma ez na éjat u şésatu qéy vénenu

Sar ma ré kerdo bela, eve inatuno
Persé tora wahiré hukm u hukmatuno
Destde, ma héşir, wahiré zor u zextuno
Ma çéveru verde, sar é seré textuno

Çévésae, bara maré, sené ğezevo
Hiré hozar serri dem ma péy de vo
Wayiré derdu keré, hasaré ho mevo
Derd ro qomé nişo, derman cıré çinevo

Na dina made, xırav wayiré qesuno
Desturé to, zulumkar dısmené zonuno
Heqo zé to wayiré derd u dermanuno
Qéy Torné Thuji liyaqé bıné destuno

Torné Thuj
*Seveno! derd ro to nişo, dermané ho çinevo.*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder