3 Aralık 2009 Perşembe

GÖZÜNDEKİ BENİ

*
İsterim, ben olarak, beni görmeni
Değil yüzümde, gözünle gördüğün beni
Bunun için asla sevemem ki ben, seni
Beklediğim; ben olan beni, sevmeni


Senden bunu beklememin nedeni
Hep insan olarak gördüm, ben seni
İnsanları sevdiğimi, isterim bilmeni
İşte! seni çok sevmemin gerçek nedeni


Yalnızken denmez ki; seviyorum seni
İsterim; senin de, bu hayaldır, demeni
Kendi kendine sevdiğini söyleyeni
Seviyor saymazlar, isterim, bilmeni


Ne olur! Yalnızken sen hiç sevme beni
Sağlıklı da bulmazlar ki, öyle diyeni
Günümüzde mecnunlar gibi yar seveni
Normal görmezler, isterim; senin bilmeni


Hem sevdiği için de birini öldüreni
Ya da seviyor sayıp, ölüme hak vermeni
Senin de insan gözü ile görmeni
İstemem, senin ‘bu da olur’ demeni


Sever elbet, yaşarken onu da seveni
İstemez ki, arkasından zılgıt çekeni
Torné Thuji için, yola devam nedeni
Yaşam… Sevmez, ölümü tahvil edeni

Torné Thuji

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder